7 warzyw na cellulit

1.Szparag
Szparagi to warzywo bogate w kwas foliowy – wykazano, że zmniejsza poziom stresu i pomaga poprawić nastrój. Długotrwałe narażenie na stres może zwiększyć magazynowanie tłuszczu w ciele, więc korzyści płynące z delektowania się tymi smacznymi zielonymi włóczniami są oczywiste. Szparagi mają również właściwości wspomagające krążenie – kolejny sposób na powstrzymanie cellulitu.

2.Awokado
Z wiekiem skóra staje się cieńsza i mniej elastyczna, co może podkreślać pojawienie się cellulitu. Tak więc jedną ważną cechą wielu produktów zmniejszających cellulit jest wysoki poziom niezbędnych kwasów tłuszczowych (NNKT). Pomagają utrzymać skórę mocną, miękką i elastyczną, a przekonasz się, że wraz z wieloma innymi witaminami i minerałami awokado jest pozytywnie wypełnione EFA.

3.Banany
Prawdopodobnie już wiesz, że banany są doskonałym źródłem potasu, ale możesz nie wiedzieć, że jest to minerał, który czyni je również jednym z najlepszych produktów do redukcji cellulitu. Istnieją dwa powody tego. Po pierwsze, pomagają zmniejszyć retencję wody, ważną przyczynę „skórki pomarańczowej”, a po drugie wpływ, jaki wywierają na układ limfatyczny, jeden z kluczowych sposobów eliminacji toksyn i innych niepożądanych materiałów przez organizm.

4.Jagody
Przeciwutleniacze znajdujące się w większości jagód mogą naprawdę wzmocnić układ limfatyczny, rozkładając toksyny, które w przeciwnym razie mogłyby odkładać się w obszarach ciała, w których najczęściej występuje cellulit. Witamina C w jagodach działa również na zwiększenie poziomu kolagenu w skórze, czyniąc ją silniejszą i bardziej napiętą, co prowadzi do redukcji cellulitu.

5.Sok żurawinowy
Picie soku żurawinowego jest skutecznym sposobem zwalczania cellulitu, ponieważ pomaga emulgować uparte złogi tłuszczu, dzięki czemu można je łatwiej wypłukać. Ten silny sok, znany ze swojej zdolności do oczyszczania układu limfatycznego, może pomóc pozbyć się cellulitu.

6.Ciemne, zielone liście
Nie tylko Popeye może skorzystać z diety zawierającej szpinak i inne ciemne, liściaste warzywa, takie jak jarmuż i kapusta. Obecność przeciwutleniacza zwanego luteiną czyni te warzywa fantastycznymi pokarmami antycellulitowymi. Ponadto, podobnie jak szparagi, ciemne, liściaste warzywa mogą również pomóc w poprawie krążenia.

7.Ginger
Eating ginger is another excellent way to boost the flow of blood around your body and improve the appearance of cellulite. Ginger also plays an important role in destroying toxins and making the lymphatic system stronger and more efficient.