Siemie lniane

1.Siemie lniane są nasycone składnikami odżywczymi:

Tylko jedna łyżka stołowa zapewnia dużą ilość białka, błonnika i kwasów tłuszczowych omega-3, a ponadto jest bogatym źródłem niektórych witamin i minerałów.

  1. Nasiona lnu są bogate w tłuszcze Omega-3. Jeśli jesteś wegetarianinem lub nie jesz ryb, nasiona lnu mogą być najlepszym źródłem tłuszczów omega-3.
  2. Nasiona lnu są bogatym źródłem lignanów, które mogą zmniejszyć ryzyko raka.
  3. Nasiona lnu są bogate w błonnik pokarmowy.Tylko jedna łyżka nasion lnu zawiera 3 gramy błonnika, co stanowi odpowiednio 8–12% dziennego zalecanego spożycia dla mężczyzn i kobiet.
  4. Nasiona lnu mogą poprawić poziom cholesterolu. Kolejną korzyścią zdrowotną nasion lnu jest ich zdolność do obniżania poziomu cholesterolu.
  5. Nasiona lnu mogą obniżać ciśnienie krwi.
  6. Zawierają białko wysokiej jakości. Nasiona lnu są doskonałym źródłem białka roślinnego. Białko siemienia lnianego jest bogate w aminokwasy, kwas asparaginowy i kwas glutaminowy.
  7. Nasiona lnu mogą pomóc kontrolować poziom cukru we krwi. Cukrzyca typu 2 jest poważnym problemem zdrowotnym na całym świecie.
  8. Nasiona lnu utrzymują głód w zatoce, co może pomóc w kontroli wagi. Jeśli masz tendencję do jedzenia przekąsek między posiłkami, możesz rozważyć dodanie nasion lnu do swojego napoju, aby powstrzymać głód.
  9. Nasiona lnu mogą być wszechstronnym składnikiem. Nasiona lnu lub olej lniany można dodawać do wielu popularnych potraw dzięki czemu możemy zjeść smaczny i zdrowy posiłek.

Nimfomanka

  1. Termin „nimfomania” dotyczy wyłącznie kobiet!

Zgadza się! Nie jesteś nimfem! Męski odpowiednik nazywa się satyriasis. Oba słowa są inspirowane mitologią grecką: nimfy to „pomniejsze bóstwa przedstawiane jako piękne dziewice”, a satyry to „leśne stworzenie przedstawiane jako posiadające spiczaste uszy, nogi i krótkie rogi kozy oraz zamiłowanie do nieskrępowanego biesiadowania”.

  1. Zbyt wiele dobrych rzeczy?

Książka „Nimfomania, historia” opisuje, jak wiktoriańscy lekarze obawiali się, że „jedząc bogate jedzenie, spożywając zbyt dużo czekolady, żywiąc się nieczystymi myślami, czytając powieści lub wykonując„ tajne zanieczyszczenia ”(masturbacja)… nadmiernie stymulowali delikatne włókna nerwowe kobiet i doprowadzili do nimfomanii.”

  1. To wszystko w jej głowie!

Frenolodzy uważają, że rozmiar i kształt głowy znacząco wpływają na popęd seksualny. Im większa głowa, tym więcej musi dać.

  1. Wczorajsze nimfomanki są dzisiejszymi uzależnionymi od seksu!

Termin „nimfomanka” lub „nimfomanka” nie jest już rozpoznawany w świecie medycznym. Zamiast tego osoba, której popęd seksualny jest obsesyjnie wysoki, nazywa się „hiperseksualną”.

  1. Nimfy uważa się za chore!

W epoce wiktoriańskiej nimfomanię uważano za objaw jakiejś choroby! To stwierdzenie jest nadal do pewnego stopnia dyskusyjne.

  1. Nimfomanki nie tworzą wspaniałych dziewczyn!

Musisz myśleć, że jesteśmy szaleni, ale prawda jest taka, że ​​tak naprawdę nie chcesz umawiać się z nimfomą! „Wyciągnij wszystko, co możesz, ze swojego związku z kobietą nimfomanką – i przygotuj się na szybkie zmniejszenie strat i ruszaj dalej… śpij z nią szybko, a potem zniknij w powietrzu, jakbyś nigdy nie istniał. ”

Mniszek lekarski

1.Zapobiega zatrzymywaniu wody w nerkach. Mniszek lekarski to naturalny środek moczopędny, który pomaga nerkom usuwać odpady, sól i nadmiar wody, zwiększając produkcję moczu i częstotliwość oddawania moczu.

  1. Odtruwa wątrobę. Wykazano, że mniszek lekarski poprawia czynność wątroby poprzez detoksykację wątroby i przywrócenie nawodnienia i równowagi elektrolitowej. Zwiększa także produkcję i uwalnianie żółci.
  2. Został wykorzystany w badaniach nad rakiem. Mniszek lekarski może spowolnić wzrost raka i zapobiec jego rozprzestrzenianiu się.
  3. Pomaga regulować poziom cukru we krwi.
  4. Pomaga w leczeniu wysokiego ciśnienia krwi. Jako naturalny środek moczopędny, mniszek lekarski zwiększa oddawanie moczu, co następnie obniża ciśnienie krwi.
  5. Zmniejsza poziom cholesterolu. Badania na zwierzętach wykazały, w jaki sposób mniszek lekarski obniża poziom cholesterolu i kontroluje go, jednocześnie poprawiając stosunek cholesterolu poprzez podniesienie HDL.
  6. Chroni woreczek żółciowy. Mniszek lekarski zwiększa produkcję żółci i zmniejsza stany zapalne, aby pomóc w problemach z pęcherzykiem żółciowym i zatorach.
  7. Zwalcza stan zapalny dzięki właściwościom przeciwutleniającym. Mniszek lekarski zawiera niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, przeciwutleniacze i składniki odżywcze, które zmniejszają stany zapalne w całym ciele.

Kamasutra

  1. Autorem Kamasutry jest Vatsyayana, hinduski filozof z tradycji wedyjskiej, który prawdopodobnie żył około II wieku n.e.
  2. Kama jest jednym z czterech głównych celów życia hinduskiego, co oznacza pożądanie, w tym uczucie pożądania seksualnego między partnerami.
  3. Chociaż Kamasutra jest przedstawiona jako grupa kreatywnych pozycji seksualnych do wypróbowania przez partnerów. W rzeczywistości tylko 20% Kamasutry dotyczy pozycji seksualnych.
  4. Większość Kamasutry dotyczy teorii i filozofii miłości oraz elementów, które wyzwalają pożądanie. Kamasutra opisuje jak je podtrzymywać i jak możemy rozróżnić co w naszym życiu seksualnym jest dobre, a co złe.
  5. Kamasutra Vatsyayany ma w sumie 1250 wersów, rozmieszczonych w 36 rozdziałach, podzielonych na 7 części.
  6. Kamasutra przyznaje również, że zmysły człowieka mogą być niebezpieczne, ponieważ gdy dwoje kochanków jest zajętych seksem, zostają pochwyceni gwałtowną energią i nie zwracają uwagi na niebezpieczeństwa w życiu, które ich otaczają.
  7. Kamasutry nie należy mylić z seksem tantrycznym; ponieważ takie praktyki seksualne nie istnieją w ramach szerokiej religii hinduskiej.
  8. Najbardziej znane angielskie tłumaczenie Kamasutry zostało prywatnie wydrukowane w 1883 r. Przypisuje się je uznanemu pisarzowi Sir Richardowi Francisowi Burtonowi.

 

Dieta ketogeniczna

Dziesięć zabawnych faktów na temat Keto, których możesz nie znać …

1.Dieta ketonowa powstała w latach 20-tych jako leczenie napadów drgawkowych.

2.Dieta ketonowa stała się popularna, gdy gwiazdor Hollywood pojawił się w telewizji w latach 90., pokazując, jak ta dieta kontrolowała ataki jego synów, kiedy leki nie mogły pomóc. Ta dieta stała się modą na wszystko, w tym na odchudzanie, mimo że nigdy nie była badana ani przeznaczona jako dieta odchudzająca.

3.Węglowodany (w tym owoce i warzywa) muszą być ograniczone do 50-60 gramów dziennie, aby wystąpiła ketoza.

4.Kiedy poziom glukozy (cukru we krwi) spada do wystarczająco niskiego poziomu – w ciągu pierwszych kilku dni – ciało zamienia się w tłuszcz jako źródło energii dla mózgu.

5.Wątroba przekształca tłuszcz w ciała ketonowe, które następnie mogą być wykorzystane przez mózg jako energia.

6.W krótkim okresie czasu ketoza może powodować niski poziom cukru we krwi, wysoki poziom cholesterolu, zmęczenie, owocowy oddech i uczucie gorąca.

7.W dłuższej perspektywie dieta ketonowa może prowadzić do utraty kości, kamieni nerkowych i niedoborów witamin.

8.Wpływ ketozy na utratę masy ciała może wynikać z tłumienia apetytu przez ciała ketonowe, ale więcej danych potwierdza, że ​​apetyt jest kontrolowany przez dużą ilość spożywanego białka.

9.Brakuje długoterminowych badań odchudzania, więc tak naprawdę nie wiemy, jak keto wpływa na zdrowie metaboliczne w długim okresie.

10.Diety o niskiej zawartości węglowodanów o wysokiej zawartości białka wydają się być bardziej skuteczne niż diety o niskiej zawartości tłuszczu w odchudzaniu, ale czy to oznacza, że ​​diety ketotyczne o bardzo niskiej zawartości węglowodanów są niezbędne do odchudzania? Prawdopodobnie nie!